سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن سنگ لغزنده ای که گامهای دانشمندان بر آن استوار نمی ماند، آز است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
یکشنبه 103 اردیبهشت 9: امروز

موشک دریایی جدید ایران با برد 150 کیلومتر


فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین طراحی، ساخت، آموزش و بکارگیری تجهیزات به صورت بومی را از دستاوردهای مهم این نیرو برشمرد و گفت: اکنون ساخت 90 تا 95 درصد تجهیزات زیرسطحی به صورت بومی انجام می‌شود.


منبع:http://www.baztab.com

فرمانده نیروی دریایی از آزمایش یک موشک با برد بالای 150 کیلومتر در دریا خبر داد که توان دفاع کشور در عرصه آبی را افزایش می‌دهد.

به گزارش فارس، امیردریادار سجاد کوچکی فرمانده نیروی دریایی ارتش که چهارشنبه شب در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما، سخن می‌گفت، با اشاره به راهبرد نظامی کشورمان پس از پیروزی انقلاب، گفت: رهایی از وابستگی و حرکت برای استقلال، عبور از نابالغی و حرکت به سمت بلوغ فکری از مولفه های خوداتکایی ارتش است. پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ارتش کشورمان ابزار محور بود، اما پس از انقلاب خودباوری، خودکفایی و خوداتکایی در دستور کار همه قوا به ویژه قوای مسلح قرار گرفت و اکنون شاهد نتایج آن هستیم.
کوچکی با اشاره به اینکه قدرتمندی نیروی دریایی در زیرآب به عنوان کلید اصلی راهبرد دفاعی همه جانبه کشورمان است، افزود: در آینده نه چندان دور، قدرت اصلی نیروی دریایی ایران معطوف یگان های زیردریایی می شود و در صورتی که ایران 50 فروند زیردریایی داشته باشد همه خلیج فارس و دریای عمان در تصرف ما قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به این که حضور قدرتمندانه نیروی دریایی کشورمان در خلیج فارس، دریای عمان و شمال اقیانوس هند برای کشورهای منطقه و فرامنطقه‌ای محسوس است، گفت: نیروی دریایی در تلاش است همه قدرت خود را در تقویت یگان‌های زیرسطحی نیروی دریایی متمرکز کند و در حال حاضر نیز ایران قدرتمندترین نیروی دریایی منطقه خاورمیانه است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین طراحی، ساخت، آموزش و بکارگیری تجهیزات به صورت بومی را از دستاوردهای مهم این نیرو برشمرد و گفت: اکنون ساخت 90 تا 95 درصد تجهیزات زیرسطحی به صورت بومی انجام می‌شود.
کوچکی با اشاره به تجهیزات مدرن نیروی دریایی ارتش گفت: به زودی خبر به آب انداختن ناوشکن کاملاً داخلی را به ملت ایران خواهیم داد.
وی، خودکفایی در تولید اژدرهای دو منظوره و آزمایش موشک رادار گریز با سرعت را نیز از دیگر دستاوردهای نیروی دریایی ارتش بیان و اعلام کرد: در رزمایش نظامی آینده، موشک بهینه سازی شده‌ای با برد بالای 150 کیلومتر آزمایش می‌شود که توان دفاع موشکی را در عرصه آبی کشور افزایش خواهد داد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که بیش از 95 درصد صادرات ایران از تنگه راهبردی هرمز صورت می‌گیرد، گفت: به این علت کشورمان باید برای ایجاد امنیت در این آبراه حساس و راهبردی از نیروی دریایی قدرتمندی برخوردار باشد.


 نوشته شده توسط عبدالصالح در جمعه 86/1/31 و ساعت 8:17 عصر | نظرات دیگران()

 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
اعتراض به مسدود سازی وبلاگ خبری Baztabnews.parsiblog.com
کلاهخود مرگ واقعی شد+عکس
اولین اتوبوس فضایی
تصاویر زیبا از کابین خلبان هواپیماهای مختلف با کیفیت زیاد
تصاویر زیبا از پرنده های رادار گریز B-2 , F-117
خطرناک ترین فرودگاه های دنیا (تصویری)
ناوهای هواپیمابر
ایرانیان در ناسا، به این مساله افتخار کنیم یا به خاطر از دست داد
فیلم: بالگرد کبرای ایرانی
4 ویژگی مهم «سجیل 2» نسبت به شهاب 3
تصاویر: پرتاب موفق موشک سجیل 2
پرونده فعالیتهای موشکی جمهوری اسلامی
نجات توپولوف پوتین به قیمت جان خلبانان و مسافران ایرانی؟!
معاملهای برای مقابله با ترس از موشکهای ایرانی
ساخت کوچکترین هواپیمای بدون سرنشین ایران
[همه عناوین(36)][عناوین آرشیوشده]
:جستجو

بالا

بالا

mi118.com